amikor kimondom azt amit egyébként nem mondanék ki

Mindig a pasikkal van a gond...

2008/12/09. - írta: Meta Morphozis

A tegnap délután-este ismét faszát alkotott a csajom. Karácsonyra valami állólámpát rendelt az anyjáéknak. Tegnap kellett érte menni és az volt a legkisebb bajom, hogy én fizettem ki. A nagyobb szívás az volt, hogy akkora dobozban lakott a rohadt lámpa, hogy nem fért be az autóba. Nagy nehezen sok gumipók felszerelésével sikerűlt hazavonszolni a szerzeményt. 

ezután elmentünk a metróba, mert harcsafilét akartam venni karácsonyra. Persze hogy nem nem csak az kellett. Kellet egy csomó szar, de amikor beraktam a kosárba 2 hamburgerzsemlét, kkor bezzeg cirkusz volt, hogy mi afasz képzelek magamról, hogy ilyen fostaliga hizlaló kaját akarok vacsorázni. Persze felbasztam az agyam... 

Aztán akartam venni milka csupacsoki szaloncukrot, persze az sem volt jó, merz ő majd vesz valami szutykot a barátnőjétől. Akkor már nem szóltam hozzá. Elegem van, hogy nekem nincs saját akaratom. Vagy befogom a pofám vagy cirkuszolhatok.

Hazaértünk és a cirkuszt választottam...

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ordog.blog.hu/api/trackback/id/tr21812579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tokom 2008.12.14. 23:39:37

Nekünk Milka a szaloncukor, hehe. Sőt, volt egy apró győzelmem mert nem a marcipánosat vettük meg, amit utálok, hanem valami undorító mandulakrémeset, amit szintén utálok; de miután 5 percig érveltem le a nőmet hogy miért nem jó a marcipános, már nem nagyon ugathattam hogy de nekem a mogyorókrémes lenne tulajdonképpen a legjobb. Mert akkor önző geci vagyok, persze Ő a mogyorókrémeset is szereti... :-D

Meta Morphozis 2008.12.15. 10:52:44

Ez neked győzelem? Egy szar helyett vettél egy másik szart... Bravó... Én ilyenkor visszabaszom az egészet a faszba és hazafele meg addig hisztizek, amig el nem bőgi magát. Otthon meg tovább folytatom, amíg sírva azt nem üvölt, hogy hagyjam már békén... :-D
Így kell ezt csinálni :-D
először enyhe lelkiismeret fúrdalást, majd haragot, és a végén az összeomlást... HAHA

Tokom 2008.12.15. 15:13:57

Csak hülyültem a "győzelem"-mel. Valójában szánalmat akartam kelteni... :-D

Meta Morphozis 2008.12.18. 08:20:17

Teljes siker... Szánalmas... :-D

különös 2011.10.08. 11:42:42

köztünk miért nincs soha egy árva hangos szó? o.O marhán leszarom, hogy milyen a szaloncukor, vagy, hogy merre áll a wc deszka, pedig teszem hozzá nő vagyok.
süti beállítások módosítása