amikor kimondom azt amit egyébként nem mondanék ki

vásárlásról

2009/04/03. - írta: Meta Morphozis

Ma reggel a csajom jelezte, hogy holnap elmegy a virágnagykerbe és vesz muskátlit, és lelkesen támogattam a döntését, sőt mondtam, hogy vele is tartok. A virágnagyker jó hely. Szeretek oda járni, mert nem vágott virágok vannak, hanem szép élő növények. egyszerűen megnyugtató oda menni.

Persze nem a csajom lenne, ha azonnal nem csapott volna le a kínálkozó alkalomra. Kaján kárörvendő vigyorral folytatta, utánna pedig elmegyünk vásárolni, táskát, ruhát, kaját, stb... Persze ezt én sem hagyhattam már annyiban, mert a zöldségpiacon és a virágnagykeren kívűl engem vásárolni vinni, csak zsarolások és alkuk árán lehet. Azonnal lemondtam a virágnagykerről. Mondván, hogy ez az idő most pont nem alkalmas az én zsarolásomra és alkupozíció sincs. 

Azért mert számára hobby a vásárlás, az még nem jelenti azt, hogy az én számomra is az. Én sem kapok agyvérzést, ha nem akar velem eljönni a kocsmába.

Persze ahogy kimondtam, hogy nem megyek sehova ismét alkuhelyzet alakult ki és úgy döntöttem, hogy amíg ő elmegy vásárolgatni én kitakarítok itthon...

Jól hangzik nem???

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ordog.blog.hu/api/trackback/id/tr491043348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tokom 2009.04.07. 16:47:31

BRUHAHA! "Úgy döntöttem...."

Ez nagyon jó! :-))))))999999999999999999999999
süti beállítások módosítása