amikor kimondom azt amit egyébként nem mondanék ki

Update Norbi

2020/02/03. - írta: Meta Morphozis

avagy: kövér feleségek szenvedjetek...

Mindenki nekiesik az ország fitneszistenének, mert azt merte mondani, hogy kövéren undorítóan néznek ki az emberek és emiatt elválnak egymástól.

Szerintem ez így van... Igaza van... Bár én mindig másik oldalról közelítem meg.

Én azt szoktam mondani, hogy ha nem dugnak, akkor ne csodálkozzanak, ha válnak. Norbi nézőpontjával összeolvasztva: Azért nem dugnak, mert undorító, kövér, pattanásos zsírszagúak és emiatt vállnak el az emberek.

Norbi gondolkodásmódja a szép emberek válása esetén borul meg. Az enyém akkor sem, mert ugye lehet másért is nem dugni, mint a kövér igénytelenség miatt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ordog.blog.hu/api/trackback/id/tr2615452478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása