amikor kimondom azt amit egyébként nem mondanék ki

startégiaváltás...

2010/01/07. - írta: Meta Morphozis

Mostanában sokszor állt a bál itthon, mert hetente elhúztam a kocsmába egy kicsit lazítani. A csajom egyszer még a bátorságot ahoz is vette, hogy azt mondja: alkoholista vagyok. Hiába próbáltam neki magyarázni, hogy nem azért megyek el itthonról, hogy piáljak, hanem hogy egy kicsit ne legyek itthon, egy kicsit kikapcsolódjak, dumáljak a haverokkal ilyesmi.

A heti egy alkalom szerintem nem sok, szerinte sok. Erre úgy gondoltam, hogy nem kell a cirkusz és kihúzom úgy a méregfogát, hogy megkeserüli.

A startégiaváltás lényege, hogy hetente nem csak egyszer megyek el itthonról, hanem négyszer és nem kocsmába, hanem mondjuk lazítani egy térmálfürdőbe, elmegyek egyet gyúrni, csak úgy elmegyek a cimborámhoz és természetesen jó későn jövök haza. Tudom, hogy ennek az eredménye majd kb 2 hónap múlva fog látszódni, mert a csajom nem tudja, hogy nem az a baja, hogy elmentem kocsmába, hanem az, hogy nem voltam itthon, de ezt nem tudja megfogalmazni, mert az Ősellenség a kocsma. Kb 2 hónap múlva rájön, hogy nem vagyok itthon soha és akkor jön majd az ordibálás, hogy mert minden nap elmegyek itthonról és hogy a kurva anyámat meg ilyesmi.

Akkor fog eljönni az én időm, visszaordítok, hogy az nem volt jó, hogy hetente elsöröztem 2000 hufot és csak egyszer mentem el itthonról. Most meg azt ugatod nekem, hogy ne menjek sehova??? Mert ugye a saját felfogása a szerint a kocsma rossz. Pedig nem a kocsmával van a baj hetente egyszer, hanem azzal, hogy a Nők nem értik meg, hogy lazítani, haverokkal lenni kell. mert az nekünk pasiknak jó. Attól leszünk kiegyensúlyozottak. Igenis hetente el kell menni egyszer, amikor nem az itthoni faszságok kerülnek szóba, hanem esetleg értelmesebb dolgok is.

Nos tehát 2 hónap múlva rájön majd arra, hogy sokkal jobb a heti egy kocsma, mint az uszoda, edzőterem, termálfürdő meg ez az. Persze természetesen minden aznap látott jó nőről beszámolok itthon, hogy had egye a fene....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ordog.blog.hu/api/trackback/id/tr281653363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása