Szombaton, mert jobb dolgom nem volt elmentem a csajommal egy távközlési szolgáltató ügyfélszolgálatára. Kibaszott sokan voltak és csak 1 azaz egy ügyfélszolgálati munkamanó. Mivel nekem összesen egy dologra volt szükségem amit történetesen csak ott lehet megvásárolni, ezért leültünk, hogy kivárjuk a sorunkat. 2 ügyfél intéződőtt el egy óra alatt, ekkor már hangosan szóvá tettem, hogy ez azért kúrvára szar így. Többször hangosabban jegyeztem meg a csajomnak, hogy váltsunk szolgáltatót, mert ezekitten engem nem vesznek komolyan. Mire másfél óra múlva ránk került a sor már annyi megjegyzést tettem, hogy az ügyfélszolgálati személyzet tökéletesen tisztában volt vele, hogy itten neki nem terem babér.
Fél óra múlva vöröslött a szeme mikor elhagytam a helyiséget. Miért is?
- Szóvá tettem a másfél óra várakozást
- Cégpapírokat kért egy kiskereskedelmi forgalomban levő termék megvásárlásához
- Nem tudott ÁFÁ-s számlát adni
- Lassú volt és béna
- Nem ismerte a magyar jogot
- Nem ismert engem
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.