amikor kimondom azt amit egyébként nem mondanék ki

REBorn

2020/02/03. - írta: Meta Morphozis

Az a helyzet, hogy az elmúl 6 évben szartam a blogra, annyi napiszar volt körülöttem, hogy egyszerűen erre már nem jutott erőm.

Mi változott?

Például, hogy középkorú lettem. Vagy hogy rohadtul unom, hogy a csajom is csak pénztárcának használ. Vagy hogy a következő generáció nevelése csak ordibálással működik.

Meg aztán ott vannak a népszerű csoda oldalak, pl fészbúk. A bejegyzés létrehozásál mi van a szövegmező hátterében? "Mi jár a fejedben?" - amikor meg leírom, akkor boldog boldogtalan tudja, hogy én voltam és mi a véleményem. Ezzel csak az a baj, hogy nekem is rohadt sok ostoba geci ismerősöm van, akik mindig mindent magukra vesznek és az a vége, hogy nincs kedvem leírni semmit, mert nincs kedvem ostobákkal vitázni.

Ez ördög blogját pontosan az anonimitás miatt hoztam létre és most úgy érzem, hogy ismét szükségem van arra,hogy terápiás céllal kiírjam magamból fost.

Még valami... Nem a szórakoztatás a célom, pont leszarom kinek, mi,  mennyire tetszik.

Jó hír, ez a blog soha nem fog kikerülni az index címlapjára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ordog.blog.hu/api/trackback/id/tr2415452368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása