amikor kimondom azt amit egyébként nem mondanék ki

a nők és a rendelkézésre álló tér..

2009/03/18. - írta: Meta Morphozis

A minap volt a nevemnek a napja és mondjuk pont leszarom. Esetleg valami indok egy sörözére és ennyi. Én meg is indokoltam, hogy elmegyek a nevem napján és megiszok 10 korsó sört és le van tudva eme nemes esemény. Erre a csajom, csak hogy ne az legyen amit én akarok, szerzett színházjegyeket, mert pont akkor játszották azt a darabot amit nekem feltétlenül meg kellett néznem.

Az igazság az, hogy kezd gyanus lenni a csajom. Idáig mindig modern felfogású volt, de kezdem úgy látni, hogy elindult a sárkányosodási szakasz. Hm... Csak éppen elfelejtette, hogy én meg könnyedén elő tudom venni a bilincseimtől szabadulni mesét....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ordog.blog.hu/api/trackback/id/tr231009438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása